مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زابل طی گشت و کنترل در مناطق دُراجی چند تن متخلف را شناسایی و دستگیر کردند.

وحید پورمردان، مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زابل طی گشت و کنترل در مناطق دُراجی چند تن متخلف را شناسایی کردند و پس از تعقیب و گریزی چند ساعته موفق به دستگیری آن‌ها شدند.

او افزود: این محیط بانان در حاشیه پناهگاه حیات وحش هامون یک دستگاه کامیون کشنده از نوع خاور را که در حال تخریب و برداشت غیر مجاز شن و ماسه از بستر تالاب بود شناسایی و توقیف کردند.

پورمردان ادامه داد: آن‌ها در ادامه گشت و کنترل در پناهگاه حیات وحش هامون و مناطق دراجی در ساعت یک بامداد موفق به شناسایی و دستگیری چند تن متخلف که در حال برداشت غیرمجاز نی در تالاب بودند، شدند.

او گفت:محیط بانان زابل پس از چند ساعت گشت شبانه در ساعات اولیه بامداد موفق به دستگیری دو تیم شکارچی به همراه سه قبضه سلاح شکاری و تعدادی قشنگ و ادوات شکار و دو قطعه پرنده از نوع دراج شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
درود