با حضور تیم سیار انتقال خون شیراز در حسینیه محمد رسول الله (ص) محله تل قلی، مردم شهرستان رستم با اهدای ۵۲ هزار سی سی از خون خود به یاری نیازمندان شتافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی چوبینه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ممسنی گفت: شیوع ویروس کرونا سبب شد تا بسیاری از افراد از ترس ابتلا به بیماری، مراجعه کمتری به مراکز انتقال خون داشته باشند که این امر بر ذخیره سازی گروه‌های خونی تاثیر گذاشته است در حالی که مراکز انتقال خون تمامی نکات ایمنی و شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

او بیان کرد: کمترین میزان سن قابل قبول برای اهدای خون ۱۸ سال و حداکثر سن برای اهدای خون ۶۰ سال است و برای دفعات بعدی اهدا کننده مستمر حداکثر  باید ۶۵ سال سن داشته باشد.

چوبینه تصریح کرد: با مشارکت تعدادی از مسئولان شهرستان ممسنی از جمله داود ایوبی فرماندار ممسنی، علی چوبینه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ممسنی و حسین لشکری رئیس شورای اسلامی شهر نورآباد، سرهنگ حسن زاده رئیس اداره اطلاعات و امنیت عمومی ممسنی و برخی از کارمندان ادارت و بسیجیان این شهرستان برگزار  و از  ۱۰۳ مراجعه کننده خونگیری انجام شد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.