مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سروآباد گفت: در طی ۶ ماهه نخست سال جاری۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان و خانواده‌های تحت پوشش این نهاد پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،کمیته امداد امام (ره) به عنوان نهادی خدمتگزار نقش مهمی در کمک به فقرا و نیازمندان جامعه دارد و از زمان تاسیس آن منشا خدمات بزرگی بوده و همواره یاری گر و پشتیبان فقرا و نیازمندان واقعی جامعه بوده است.

کمیته امداد شهرستان سروآباد با تحت پوشش قرار دادن ۶ هزار خانوار این شهرستان نقش مهمی در تامین نیاز‌های این خانوار‌ها داشته است و در این راستا گفت و گویی با مدیر کمیته امداد این شهرستان انجام دادیم.

مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستان سروآباد اظهار داشت: امسال ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای واگذاری تسهیلات اشتغالزایی به کمیته امداد این شهرستان اختصاص یافت.

کوهسار قاضی زاده افزود: در طول ۶ ماهه نخست امسال موفق شدیم ۱۰۰ میلیارد ریال از این اعتبار را به صورت تسهیلات اشتغالزایی به نیازمندان، افراد تحت پوشش و متقاضیان کسب و کار که تحت پوشش کمیته امداد نبوده، ولی نیازمند دریافت تسهیلات بودند پرداخت کنیم.

او ادامه داد: تسهیلات پرداخت شده در بخش‌های کشاورزی، دامداری و مشاغل خُرد و خانگی بود که توسط بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سروآباد یادآور شد: میزان تسهیلات برای هر نفر بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون ریال بود که مدت بازپرداخت آن پنج ساله بود و برای شغل‌هایی که توسط متقاضیان ایجاد می‌شد تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات با مدت بازپرداخت هفت ساله پرداخت شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار