نگار عابدی بازیگر سینما و تلویزیون، از ایفای یک نقش متفاوت در سریال داریوش یاری گفت.

نگار عابدی بازیگر سینما و تلویزیون، در گفت و گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نقش ریحانه در سریال «در کنار پروانه‌ها» گفت: همیشه ترجیح می‌دهم همه نوع نقشی را بازی کنم؛ چه نقش جدی و چه نقش طنز. بعد از بازی در سریال دودکش، «ریحانه» برایم نقش جذابی بود.

وی درباره اینکه کمتر نقش‌های تکراری در کارنامه خود دارد؛ اظهار کرد: همیشه در انتخاب هایم دقت کرده ام. بنابراین می‌توان گفت نقش تکراری زیاد، چه در ژانر کار و چه در ویژگی‌های شخصیت مورد نظر بازی نکرده ام.

بازیگر سریال «دودکش» درباره همکاری با عوامل سریال «در کنار پروانه‌ها» بیان کرد: این کار سوم من با آقای مفید و گروه محترمشان است. کار کردن با ایشان را دوست دارم و به نظرم یکی از بهترین تهیه کننده‌های تلویزیون هستند. با آقای داریوش یاری اما اولین کارم بود و خوشحالم از بودن در کنار ایشان. کار در این سریال،  برای من پر از تجربه‌های سودمند بود.

دستگیر شدن و به زندان افتادن ریحانه برام بسیار چالش برانگیز بود/

عابدی با اشاره به چالش‌های نقش «ریحانه» در سریال در کنار پروانه‌ها عنوان کرد: دستگیر شدن و به زندان افتادن این شخصیت برایم بسیار چالش برانگیز بود. دوست داشتم لحظات سخت و تلخ ریحانه در زندان را درک کنم تا از پس بازی کردنش بر بیایم و بتوانم آن را به خوبی بازی کنم.

بازیگر «صفر بیست و یک» درباره نزدیک شدن به نقش خود ادامه داد: نزدیک شدن به این شخصیت سخت بود و باید درکش می کردم. با خودم می‌گفتم انگار کسی دارد خاطرات تلخ خودش را برایم تعریف می‌کند و من پا به پای آن دلم می‌گیرد و با او همزاد پنداری می‌کنم و اینطوری کم کم به شخصیت نزدیک شدم.

دستگیر شدن و به زندان افتادن ریحانه برام بسیار چالش برانگیز بود/

عابدی در پاسخ به این سوال که آیا برای نقش نظرات شخصی خود را به کارگردان بیان می‌کرد، توضیح داد: خوشبختانه آقای یاری از آن دسته کارگردان‌هایی هستند که با بازیگر ارتباط خوبی برقرار می‌کنند و حرف‌های بازیگر را می شنوند و اگر پیشنهاد خوبی داده شود می‌پذیرند. در مورد نقش من هم کمک بسیار زیادی کردند. چند مورد از پیشنهاداتم (در حد دیالوگ و ارائه حس) را پذیرفتند و بعضی‌ها را هم نپذیرفتند.

دستگیر شدن و به زندان افتادن ریحانه برام بسیار چالش برانگیز بود/

بازیگر «هست و نیست» درباره نظرات مخاطبان نسبت به سریال در کنار پروانه ها گفت: تا جایی که با مخاطب برخورد داشتم کار را دوست داشته اند؛ البته بعضی‌ها گفتند خیلی خوب ولی غم انگیز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
بانو نگار عابدی دختر خوشگله
آخرین اخبار