وحید نیا گفت: شهروندانی که تا پایان شهریورماه عوارض نوسازی و عمران شهری را به‌صورت نقدی پرداخت کنند، علاوه بر بهره‌مندی از ۱۰ درصد خوش‌حسابی، مشمول ۳۰ درصد تخفیف بهای خدمات مدیریت پسماند خواهند شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمد وحیدنیا مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با اشاره به آخرین فرصت بهره‌مندی از تخفیف عوارض‌های نوسازی و پسماند گفت: شهروندانی که نسبت به پرداخت نقدی عوارض نوسازی و عمران شهری امسال خود اقدام نمایند، علاوه بر بهره‌مندی از ۱۰ درصد خوش‌حسابی، مشمول ۳۰ درصد تخفیف بهای خدمات مدیریت پسماند خواهند شد.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با اشاره به اینکه آخرین فرصت بهره‌مندی از این تخفیف پایان شهریورماه امسال است عنوان کرد: شهروندان می‌توانند به‌منظور پرداخت عوارض به مناطق هشتگانه شهرداری و یا به‌صورت غیرحضوری از طریق آدرس qom.ir عوارض نوسازی و عمران شهری ملک خود را پرداخت نمایند.

وحید نیا با تأکید بر چگونگی هزینه کرد این عوارض توضیح داد: مطابق ماده یک قانون مذکور، این عوارض صرف تأمین نیازمندی‌های شهری و احداث، اصلاح و توسعه معابر، ایجاد پارک‌ها و مراقبت در رشد متناسب و موزون شهر‌ها و سایر وظایفی که به عهده شهرداری‌ها بوده، می‌شود.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم ابراز کرد: مشارکت بیشتر مردم در پرداخت این عوارض می‌تواند به شهرداری قم را در ارائه هرچه بیشتر و بهتر خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز کمک کند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: شهرداری قم ، پسماند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار