حسنی گفت: ناآشنایی به فنون شنا و گیر کردن لباس به دستگاه مرگ ۲ جوان را رقم زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، حسنی رئیس جمعیت هلال احمر استان زنجان از وقوع ۲ حادثه منجر به فوت در طارم خبر داد و گفت: یکی از این حوادث مربوط به جوان ۲۸ ساله لرستانی بود که حین فعالیت در کارگاه شن و ماسه، لباسش به دستگاه گیر کرده و موجب شده تا دفتر زندگی اش برای همیشه بسته شود.

او افزود: با اطلاع این حادثه به هلال احمر بلافاصله یک تیم ۴ نفره امداد و نجات از مرکز شهرستان طارم به محل حادثه اعزام شدند.

حسنی گفت: امدادگران هلال احمر پس از ساعت‌ها تلاش توانستند جسد این جوان را از داخل دستگاه بیرون کشیده و تحویل دستگاه‌های ذیربط دهند.

او به وقوع حادثه غرق شدن یک جوان ۲۹ ساله زنجانی در رودخانه قزل اوزن اشاره کرد و افزود: این جوان به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا در مسیر این رودخانه در محدوده کلوچ، ۳۶ کیلومتری مرکز شهر آب‌بر غرق شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان طارم ادامه داد: پس از ۲ ساعت تلاش توسط تیم امداد و نجات ۳ نفره هلال احمر، جسد بی‌جان این جوان بیرون کشیده شد.

اواز هموطنان خواست تا در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث می‌توانند با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.