سردار اشتری گفت:نیروی انتظامی با کمک ظرفیت‌های خود بیشترین خدمات در حوزه امنیت و خدمات رسانی را ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درباره نتیجه جلسه مشترک با علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت:جلسه‌ای که امروز شهردار محترم تهران، هم به جهت تبریک این مسئولیت بود و هم به جهت اعلام آمادگی که نیروی انتظامی و خصوصا در حوزه انتظامی تهران بزرگ ما، خواهند داشت با شهرداری تهران بزرگ و انشالله فصل جدیدی از همکاری باشد.

سردار اشتری در ادامه گفت:یکی از مجموعه‌هایی که در خدمت مردم است و خدمات خوبی ارائه دهد؛ شهرداری است و درکنارشان هم نیروی انتظامی می‌تواند با نیرو و ظرفیتی که دارد، کمک کند و کمک بگیرد و در راستای اهدافی که در نظام جمهوری اسلامی ایران مشخص شده و مواردی که مقام معظم رهبری همیشه تاکید دارند به خدمت به مردم کند، این دو مجموعه می‌توانند بیشترین خدمت را به مردم ارائه دهند. هم در حوزه امنیت و هم خدمات رسانی به‌ موقع و خوب و بدون تبعیض خدمات به مردم و هم به یک وظیفه‌ای در قبال مردم و  شهرمان داریم که باید این موارد را به خوبی انجام دهیم.

وی افزود:این دو مجموعه اگر هماهنگی کامل داشته باشند اثرات خوب آن را در جامعه حس می‌ شود و انشالله که مورد رضایت مردم واقع شود و بتوانیم خدمت گذار خوبی برای مردم عزیز باشیم.

سردار اشتری درباره ایجاد امنیت و پاکسازی مناطق پرخطر همچون شوش، دروازه غار گفت:یکی‌از موضوعاتی که در جلسه گفت شد همین بود. البته که دستگاه‌های مختلفی درخصوص این محیط‌هایی که اشاره دارید وظیفه دارند، ولی هم نیروی انتظامی وهم شهرداری آمادگی این را دارند که با کمک دستگاه‌های مربوطه که مسئولیت مستقیمی درباره این موضوع دارند، انشالله این کار را شروع کنند و به نتیجه مطلوبی برسیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار