اورژانس دیر ۱۵ نیرو کم دارد

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر گفت: نسبت به استاندارد، ۱۵ نیرو کمبود داریم که با اضافه‌کاری جبران می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین ناظمیان‌پور مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر با اشاره به اینکه طبق استاندارد هر پایگاه اورژانس ۹ نیرو نیاز دارد، بیان کرد: نسبت به استاندارد، ۱۵ نیرو کمبود داریم که با اضافه‌کاری جبران می‌شود.

او ادامه داد: با وجود کمبود نیرو  تعطیلی دائم پایگاه فوریت‌های پزشکی در شهرستان دیر نداشته‌ایم. ممکن است پایگاهی به‌طور موقت تعطیل شود که در این حالت تمام تلاشمان بر این است که با پوشش مناسب، خللی در خدمت‌رسانی اتفاق نیفتد.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر افزود: علت عمده تعطیلی موقت به ابتلای همکاران به بیماری کووید ۱۹ مربوط می‌شود که اجتناب‌ناپذیر است و قابل پیش‌بینی نیست.

ناظمیان‌پور عنوان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۲۱ نفر از نیروهای پایگاه فوریت‌های پزشکی شهرستان دیر به این بیماری مبتلا شده‌اند.

او گفت: در همین مدت نیز ۵۰۰ ماموریت کرونایی با تلاش امدادگران و تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان دیر انجام‌شده است.


بیشتر بخوانید


 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر نیز با اشاره به فعالیت ۵ پایگاه شبانه‌روزی فوریت‌های پزشکی در این شهرستان، بیان کرد: اکنون ۳۵ امدادگر و تکنسین فوریت‌های پزشکی در پایگاه شهر‌های دیر، دوراهک، آبدان، بردخون و روستای درود احمد مشغول خدمت‌رسانی هستند.

احمد آخوندی افزود: این پایگاه‌ها با ۶ کد به صورت شبانه‌روزی فعالند و تمام خدمات آن‌ها به صورت رایگان ارائه می‌شود.

او با اشاره به اختصاص ۲ دستگاه آمبولانس پشتیبان به پایگاه‌های اورژانس این شهرستان، ادامه داد: اکنون اورژانس  با ۸ دستگاه آمبولانس به مردم این شهرستان خدمات ارائه می‌دهد و متوسط عمر ناوگان اورژانس این شهرستان ۱۲ سال است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر عنوان کرد: همه آمبولانس‌های فعال در اورژانس دیر قابلیت انتقال بیماران قلبی را دارند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.