فرماندار گلبهارگفت: باتوجه به وجود برخی مشکلات درحوزه تأمین نان در گلبهار، مشکلات نانوایی‌ها و درخواست تاسیس نانوایی‌های جدید در گلبهار بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، به دنبال بروز مشکلاتی در زمینه تهیه نان برای شهروندان در گلبهار و ایجاد نارضایتی شهروندان جلسه‌ای به ریاست فرماندار و باحضور معاون فرماندار، رئیس ونایب رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس اداره صنعت معدن و تجارت، نایب رئیس اتاق اصناف و رئیس اتحادیه نانوایان گلبهار برگزار و راهکار‌های حل مشکل مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

مهدی دونده فرماندار گلبهار گفت: آمار شهر گلبهار آمار شناوری است چرا که در روز‌های انتهایی هفته شهروندان ساکن در مشهد به باغ ویلا‌های خود در گلبهار مراجعه می‌نمایند و طبیعی است که نان خود را از نانوایی‌های سطح گلبهار و از سهمیه آرد شهروندان گلبهاری تهیه نمایند ازطرفی مسافرین بزرگراه آسیایی هم در طول مسیر خود نان را از نانوایی‌های حاشیه این بزرگراه که پخت این نانوایی ها از سهمیه آرد گلبهار می‌باشد تهیه می‌نمایند.


بیشتر بخوانید


او افزود: باتوجه به مطالب ذکرشده می بایست اداره غله خراسان رضوی نسبت به اختصاص درصدی ازسهمیه آردمشهد، مازادبرنیاز مردم گلبهار به جهت توریستی بودن و مسافرپذیر بودن گلبهار به این شهر اختصاص دهد.

فرماندار گلبهار ادامه داد: بعد از استقلال و انتزاع گلبهار از چناران ما درخواست استقلال و تفکیک سهمیه آرد شهرستان از مبدأ می‌باشیم تابرنامه ریزی‌های جامع وکامل خودراانجام دهیم

همچنین دراین جلسه حسب مصوبات کارگروه آرد و نان گلبهار درخواست‌های متقاضیان تاسیس نانوایی مورد بررسی قرار گرفت.

مهدی دونده فرماندار گلبهار دراین جلسه بر مالکیت مکان نانوایی توسط متصدی تاکید کرد و مقرر شد لیست نهایی متقاضیان واجد شرایط افتتاح نانوایی جدید در گلبهار به اداره غله خراسان رضوی ارسال گردد.

انتهای پیام//ا.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار