رئیس شورای شهر نظرآباد درخصوص پرونده زمین خواری موسوم به فلاحتی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، یکی از چالشی ترین اخبار سال گذشته البرز که در کشور سر و صدای فراوانی به پا کرد، پرونده زمین خواری موسوم به فلاحتی در نظرآباد بود که در جریان آن اسناد زیادی از شهرداری این شهر خارج و به سرقت رفته بود.

اکبرزاده، رئیس شورای شهر نظرآباد با بیان اینکه رئیس قوه قضاییه وقت به پرونده فلاحتی ورود و آن را بررسی کردند،گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) نیز پیگیر ماجرا شدند و پرونده در حال رسیدگی است و درمراحل پایانی قرار دارد.

او افزود: پیگیر هستیم تا همه اموال و اراضی شهرداری را بازگردانیم.

رئیس شورای شهر نظرآباد درخصوص نحوه انتخاب شهردار این شهر گفت: در مرحله اول فراخوان دادیم تا کسانی که توانایی شهردار شدن را دارند برای ما رزومه ارسال کنند که در نهایت ۴۳ نفر رزومه ارسال کردند.

او افزود: در نهایت شش نفر از این بین به مرحله ارائه آنلاین برنامه‌های شان رسیدند و سرانجام علی صفری را به عنوان شهردار نظرآباد انتخاب کردیم.

اکبرزاده گفت: ما به بررسی مشکلات شهروندان خواهیم پرداخت و امکانات لازم را برای رفع آن فراهم می‌کنیم.

یوسف رزقی، رئیس دادگستری نظرآباد در تشریح آخرین روند رسیدگی به پرونده موسوم به شرکت فلاحتی که در رسانه‌ها به پرونده زمین‌خواری ۳ هزار میلیاردی نظرآباد معروف شده است، گفت: رسیدگی به این پرونده با صدور ابلاغ ویژه از سوی رئیس قوه قضاییه با پیشنهاد رئیس کل دادگستری استان البرز آغاز شده است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.