رئیس بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام رضا (ع) مشهد گفت: خوشبختانه روند ابتلا به کرونا و مرگ و میر ناشی از آن در مشهد و خراسان رضوی همچنان نزولی است، اما امکان اوجگیری کرونا در قالب موج ششم وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا صداقت گفت:: برخورد خوش باورانه با شرایط کاهش تعداد مبتلایان و ساده انگاری و رها کردن رعایت نکات بهداشتی احتمال خیز مجدد اژد‌های خفته کرونا را افزایش می‌دهد.

او افزود: امیدوارم همگی با هوشیاری و رعایت کامل مسئولیت‌های اجتماعی خودمان مانع شکل‌گیری ششمین اوجگیری کرونا در مشهد و خراسان رضوی شویم و کاهش روند ابتلا و فوت‌های ناشی از کرونا تداوم یابد.

رئیس بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام رضا (ع) مشهد با اشاره به شکل‌گیری پویش مردمی و ملی همیار سلامت ادامه داد: شعار اصلی ما انجام دقیق مسوولیت‌های اجتماعی در مبارزه با کرونا توسط اقشار مختلف مردم است.

صداقت بیان کرد: فردی که ماسک می‌زند، هر فردی که پس از ابتلا به کرونا به پزشک مراجعه کرده و قرنطینه را رعایت می‌کند، کاسبانی که شرایط رنگ‌بندی شغلی را رعایت می‌کنند، فردی که به کمک اقشار آسیب‌پذیر و کم درآمد در شرایط کرونا می‌رود، فردی که خانواده خود را به مسافرت نمی‌برد، هر کس که در پی فوت عزیزانش مراسم ختم در مساجد یا منزل برگزار نمی‌کند و فردی که ضمن انجام واکسیناسیون خود دیگران را نیز تشویق به واکسن می‌کند یک همیار سلامت است.

 

منبع؛ ایرنا

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.