رئیس اداره ایمنی و ترافیک گلستان گفت: دوره‌های آموزشی ارتقای فرهنگ ترافیکی و ایمنی تردد در راه‌های برون شهری به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سلمان گل رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گلستان گفت: دوره‌های آموزشی ارتقای فرهنگ ترافیکی و ایمنی تردد مجازی برای کاربران جاده‌ای استان گلستان برگزار خواهد شد.

او افزود: کلاس‌های آموزشی با هدف افزایش دانش و آگاهی ترافیک و تردد ایمن در بستر فضای مجازی با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان برگزار می‌شود.

گل ادامه داد: دانش آموزان، عابرین پیاده، موتورسواران و کاربران آسیب پذیر از افراد مدنظر ما برای حضور در این دوره‌ها هستند.

او گفت: هم‌اکنون مجری طرح در روستا‌های سطح استان در حال اطلاع رسانی و معرفی این دوره‌های آموزشی است.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان گلستان ادامه داد: پیش از شیوع ویروس کرونا این همایش‌های آموزشی در مدارس و روستا‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شد، اما در حال حاضر با توجه به شرایط موجود در فضای مجازی برگزار می‌شود.

گل افزود: استفاده از کلیپ و پوستر‌های آموزشی، برگزاری مسابقات و آموزش قوانین و مقررات ترافیکی از برنامه‌های اصلی این دوره‌ها است.

انتهای پیام/ق 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.