با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان کامیون حامل ۵۴۳ کیلو گرم تریاک، قبل از رسیدن به مقصد در ایستگاه بازرسی "بیردف" شهرستان کنارک توقیف و ۲ سوداگر مرگ دستگیر شدند.

سردار" احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی، با جاساز محموله سنگین مواد مخدر، در یک دستگاه کامیون، در پوشش بار مواد "پلی پرو پیلن"، قصد قاچاق آن از شهرستان کنارک به استان هرمزگان را دارند.

وی افزود: در همین رابطه روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "کنارک" با رصد و کنترل مسیر انتقال محوله مواد افیونی، موفق شدند کامیون قاچاقچیان را در ایستگاه بازرسی "بیردف" در محور "کنارک- زرآباد" توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۵۴۳ کیلو ۷۰۰ گرم تریاک را که به طرزی ماهرانه لابه لای بار کامیون جاساز شده بود کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی در اقصی نقاط استان در راه مقابله با سوداگران مرگ تا پای جان ایستاده اند و هرگز اجازه جولان را به آن‌ها نخواهند داد

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار