یک سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی رویه کنونی هواداران این حزب به اصرار در تقلب انتخاباتی را منجر به شکست جمهوری‌خواهان در انتخابات آتی این کشور دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «بیل کسیدی» سناتور جمهوری‌خواه ایالت لوئیزیانای آمریکا، در مصاحبه با ان‌بی‌سی، از رویکرد هم‌حزبی‌هایش درباره انتخابات اخیر آمریکا انتقاد کرد و گفت چنانچه جمهوری‌خواهان به تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ (۱۳۹۹) اصرار ورزند، در انتخابات ۲۰۲۴ (۱۴۰۳) نیز شکست خواهند خورد.

این سناتور جمهوری‌خواه آمریکا این اظهارات را در واکنش به بازنشستگی «آنتونی گونزالس» نماینده ایالت اوهایو بیان کرد؛ گونزالس نماینده‌ای بود که به استیضاح «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین آمریکا، رای داد و او را «سرطانی برای آمریکا» دانست.

بیل کسیدی در بخشی از سخنان خود گفت: «گونزالس بر اساس علایق شخصی عمل کرده است، سیاستمداران قربانی نیستند.»

این سناتور جمهوری‌خواه آمریکا همچنین افزود: «اگر برنامه‌ریزی درستی برای مقابله با کاستی‌ها و بی‌نظمی‌های دولت بایدن داشته باشیم، کشور پیروز می‌شود و ما نیز برنده خواهیم بود.»

سناتور ایالت لوئیزیانای آمریکا همچنین در نهایت اعلام کرد: «با قُلدری کردن، ما باز هم شکست می‌خوریم.»

ترامپ و هواداران او همچنان بر تخلف گسترده در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ اصرار دارند و معتقدند که نهاد‌های مربوطه نسبت به طرح دعوای آن‌ها بی‌تفاوت بوده و اصلا رسیدگی نکرده‌اند. رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید برخی آرای پستی پس از اتمام موعد رای‌گیری دریافت شده و همچنین شماری از اسامی که در میان رای‌دهندگان حضور داشتند، سال‌ها قبل فوت کرده بودند!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
صادق
۰۹:۰۲ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
امیدوارم این جمهوریخواه کله خر در مورد انتخابات ۲۰۲۴ درست فکر کرده باشد. بری و دیگه برنگردی ناانسان. امثریت جمعیت آمریکا اقلیتها هستند حالا چطور ترامپ رأی أورده و اردنگش زدن ای احمق اقلیتها حتی حیفشان میآید تو صورت ترامپ هتاک و بی خانواده تف هم بندازند.
آخرین اخبار