سردار رضایی با بیان اینکه مماشات و ملاحظه کاری در نیروی انتظامی معنا ندارد، گفت: در مقابله با سرقت باید تحول اساسی صورت گیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا در جلسه کمیسیون عملیاتی انتظامی که با حضور فرمانده انتظامی خوزستان، معاونان و شهر‌های شمالی استان برگزار شد، گفت: خوزستان بیش از ۲۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده، اینجا واقعاً کربلا است و برای اینکه ما در آرامش و آسایش باشیم خون بهترین جوانان ریخته شده و امروز ما امانتداران آن‌ها هستیم.

او بیان کرد: هنجارشکنی و خدشه دار کردن امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و مأموران پلیس مثل عقاب آن‌ها را دستگیر خواهند کرد، زیرا نیروی انتظامی تکیه‌گاه و ملجاء مردم است و باید با قاطعیت و بدون مماشات با هنجارشکنان برخورد شود.

سردار رضایی با بیان اینکه نیروی انتظامی مسئول حفظ نظم و امنیت مردم است، اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیروی انتظامی مظهر اقتدار است، پس مماشات و ملاحظه کاری معنا ندارد و باید با اقتدار اقدام کرد، باید از امروز با هدف گذاری تحول اساسی در شهرستان‌های شمالی در حوزه مقابله با سرقت و اولویت بندی آن از سرقت‌های مسلحانه به‌عنف و.. صورت پذیرد.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه اقدامات باید به گونه‌ای باشد که تحول فکری، منشی، انگیزشی و حرکتی در نیرو‌ها ایجاد شود، ادامه داد: برای پیشگیری از سرقت به شهروندان موارد لازم آموزش داده شود، ضمن اینکه کسانی که با سلاح غیر مجاز به‌صورت آشکار در مراسمات عروسی، عزا و درگیری‌های طایفه‌ای تیراندازی می‌کنند، ضمن توقیف سلاح، عاملان تیراندازی نیز دستگیر خواهند شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.