مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی از افزایش ۳۰ درصدی پست‌های مدیریتی زنان در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نخعی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: حدود ۲۷۰ نفر از مدیران پایه در دستگاه های اجرایی استان از جامعه زنان منصوب شده‌اند که این امر نشان دهنده افزایش ۳۰ درصدی پست‌های مدیریتی زنان در استان است.

او افزود: یکی از تلاش‌های دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی، افزایش مشارکت اجتماعی و سیاسی بانوان استان بوده است.

نخعی  بیان کرد: علاوه بر انتصاب حدود ۲۷۰ مدیر زن پایه در سطح دستگاه‌های اجرایی تا شهریور امسال، تعداد ۱۴ مدیر میانی در سطح مدیرکل و معاون، ۱۶ مدیر میانی و پایه در زیرمجموعه‌های وزارت کشور در استان، ۵۳ دهیار زن، حدود ۳۹ عضو شورای اسلامی روستا و هشت عضو شورای شهر از بانوان هستند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین به منظور افزایش مشارکت اجتماعی و سیاسی بانوان، اقداماتی از سوی این دفتر انجام شده که اجرای یک طرح ملی و یک طرح استانی با هدف آموزش مهارت‌های مدیریتی و افزایش ۳۰ درصدی پست‌های مدیریتی زنان در استان از جمله این اقدامات است.

او عنوان کرد: در این طرح‌ها ۲۴۰ نفر از زنان شاغل دستگاه‌های اجرایی، بانوان کارآفرین و عضو شورای شهر، آموزش‌های لازم در حوزه مهارت‌های مدیریتی را در قالب ۱۳ هزار ۷۶۰ نفر ساعت دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.