هفته ششم رقابت‌های لوشامپیونه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته ششم رقابت‌های لیگ یک فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) با برگزاری ۴ دیدار همزمان از ساعت ۱۷:۳۰ پیگیری شد.

آنژه یک - نانت ۴

گل‌های این بازی را ابراهیم ترائوره در دقیقه ۱۰ برای تیم آنژه و جیریتو، مونییر و بلاس (۲ بار) در دقایق ۳، ۶، ۲۳ و ۸۰ به ثمر رساندند. تیم فوتبال نانت با پیروزی عجیب خود مقابل میزبان پرقدرتش ۷ امتیازی شد و به رتبه دهم جدول لوشامپیونه صعود کرد. تیم آنژه نیز با ۱۱ امتیاز همچنان در رده سوم جدول قرار دارد.

کلرمون یک - برس یک

گل‌های این بازی را راشانی در دقیقه ۶۵ برای تیم کلرمون و چاردونت در دقیقه ۵۲ برای تیم مهمان، یعنی برس به ثمر رساندند. تیم‌های کلرمون و برس با تساوی در این بازی به ترتیب با ۹ و ۴ امتیاز در رتبه‌های ششم و هجدهم جدول لوشامپیونه قرار گرفتند.

رنس صفر - لوریان صفر

تیم‌های فوتبال رنس و لوریان با تساوی بدون گل و کسب یک امتیاز این مسابقه به ترتیب با ۷ و ۹ امتیاز در رتبه‌های دهم و هفتم جدول لیگ فرانسه قرار گرفتند.

تروا یک - مون پلیه یک

گل‌های این مسابقه را توزگر در دقیقه ۳۷ برای تروا و ساوانیر در دقیقه ۸۷ برای تیم مون پلیه به ثمر رساندند. این ۲ تیم با تساوی در این بازی در جدول لیگ فرانسه به ترتیب با ۵ و ۸ امتیاز در رده‌های دوازهم و هشتم جای گرفتند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار