فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ۸۳۰ برنامه در قالب ۷۵ عنوان از برنامه های هفته دفاع مقدس در سطح استان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کردستان، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: شهدایی که در راستای حفظ کشور و مقابله با دشمنان بعثی تلاش کردند و بالاتر از حد تصور ما انسان‌های خاکی اقدامی را انجام دادند و در مسیری قدم نهاند که مسیر عشق و وفاداری به نظام الهی بودد.

حسینی گفت: شهدای دوران دفاع مقدس فراتر از ظرفیت و امکانات کشور، نظام و انقلاب انجام وظیفه کردند و امروز ما شاهد استمرار آن حرکت تاریخی و به یادماندنی در این دوران هستیم.

او افزود: دشمنی که آمده بود کشور را تجزیه و انقلاب را ساقط کند و برگ جدیدی از ناسیونالیسم عربی را در منطقه عملی کند، ولی امروز ما شاهد هستیم از آن ایده و عقیده چیزی جز لعن و نفرین برجای نمانده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: آن‌ها رفتند در تاریخ محو شدند و شهیدان ما ماندن و جاودانه شدند و تبدیل به امامزادگان عشق شدند و مردم در کنار مزار آن‌ها جمع می‌شوند و به آن‌ها عشق می‌ورزند.

حسینی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری، جنگ ۸ ساله ایران را آبدیده، شجاع و متکی به نفس کرد.

او  با بیان اینکه دفاع مقدس ما به یک الگوی موفق جهانی برای دفاع تبدیل شد گفت: به فرموده امام؛ جهان بعد از دفاع مقدس سر تعظیم در برابر ملت ایران فرود آورد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: ملتی که امکانات و تجهیزات محدود و فاقد پشتوانه سیاسی منطقه بر همه جبهه استکبار پیروز می‌شود این یک الگو برای همه کشور‌های آزادیخواه و همه مستضعفین است که امروز در قامت خط مقاومت بروز و ظهور پیدا کرده است.

حسینی در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان، گفت: با توجه به شرایط کرونایی با رعایت همه مقررات و اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برنامه‌های متعددی در طول این هفته در سطح استان برگزار خواهد شد.

او از اجرای ۸۳۰ برنامه در قالب ۷۵ عنوان برنامه در سطح استان خبر داد و گفت: بهره برداری از طرح‌های محرومیت‌زدایی، رزمایش کمک مومنانه، تشدید اجرای طرح شهید سلیمانی، حضور پیشکسوتان در رسانه‌های مختلف، عطرافشانی گلزار شهدا و ... از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح استان خواهد بود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اذعان کرد: سپاه همچون گذشته موفق خود که در عرصه دفاع از ملت از آغاز انقلاب همواره در خط مقدم بوده امروز نیز در عرصه خدمت و محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف حضوری چشمگیر و تاثیرگذاری دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.