رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: بیش ار ۵۰۰ پرونده به دلیل تخلفات مختلف امسال به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شده است.

محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ هزار و ۳۶۳ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی مختلف انجام شده که طی آن بیش از ۵۵۹ پرونده تعزیراتی به ارزش ۶۸ میلیارد ریال تشکیل شده است.

جهین اضافه کرد: در قبال این پرونده‌ها برای ۲۵۳ پرونده رای نهایی صادر و از محل جریمه صنف‌های متخلف ۲ میلیارد ریال به حساب دولت واریز شده است.

وی با بیان اینکه روزانه کمتر از ۲ مورد گزارش مردمی توسط سامانه ۱۲۴ به این اداره گزارش شده است، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۱۷ مورد گزارش مردمی در سامانه ۱۲۴ ثبت شده که در بررسی از این موارد ۱۰۴ مورد تخلف به اثبات رسیده و اعمال قانون لازم نیز در مورد آن انجام شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد از شهروندان خواست هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت و کم‌فروشی را از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۵ به اداره تعزیرات حکومتی مهاباد اعلام کنند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.