رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مبارزه با کرونا در مشهد گفت: درحال حاضر در خصوص چگونگی واکسیناسیون دانش‌آموزان دستوری از وزارت بهداشت ابلاغ نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمید رضا رحیمی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی مبارزه با کرونا داتشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به مصاحبه وزیر بهداشت در خصوص واکسیناسیون گروه های سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در سطح کشور گفت: واکسنی که باید به این گروه سنی تزریق شود، واکسن ساخت مشترک ایران و کوبا و یا سینوفارم تک دوزی است؛ بنابراین به محض دریافت و تامین واکسن‌های مورد نیاز و دستورالعمل‌های مرتبط برنامه فراخوان دانش آموزان در مناطق تحت پوشش این دانشگاه انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه در حال حاضر در انتظار اعلام و دستورالعمل‌های مرتبط از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی هستیم، افزود: برای گروه سنی ۱۷ سال نیز به طور جداگانه از وزارت بهداشت در خصوص تزریق واکسن سینوفارم مشابه گروه سنی ۱۸ سال استعلام شده که در صورت پاسخ اقدامات لازم و اطلاع رسانی در این خصوص انجام خواهد شد.

در حال حاضر ۴۷ پایگاه و مرکز واکسیناسیون با ظرفیت روزانه  ۱۰۰ هزار دوز تزریق واکسن در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعال است.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.