معاون کتابخانه‌های سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: بعد از بیش از ۲ ماه تعطیلی در موج پنجم کرونا با تغییر وضعیت کرونایی مشهد از قرمز به نارنجی، کتابخانه‌های آستان مقدس در مشهد و بسیاری از شهر‌های کشور خدمات امانت کتاب را از سر گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسین خسروی معاون کتابخانه‌های سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: پس از یک دوره تعطیلات کرونایی، کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در تمامی شهر‌های دارای وضعیت نارنجی کرونایی ارائه خدمات خود را در سطح امانت کتاب از دیروز از سر گرفتند و این در حالی است که سالن‌های مطالعه همچنان تعطیل است.

او افزود: در زمان تعطیلی، خدمات کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی از طریق فضای مجازی و درگاه کتابخانه دیجیتال این آستان مقدس انجام می‌شد. بعد از بازگشایی کنونی نیز خدمات امانت کتاب با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و به صورت مخزن بسته خواهد بود.

معاون کتابخانه‌های آستان قدس رضوی ادامه داد: کتابخانه مرکزی این آستان مقدس از ساعت هفت تا ۱۹ و کتابخانه‌های وابسته در ساعات اداری به اعضای خود خدمات ارائه خواهند داد.

خسروی بیان کرد: تالار محققان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی همچنان به صورت شبانه روزی در اختیار پژوهشگران قرار دارد و کتابخانه اهل بیت (ع) در صحن امام حسن مجتبی (ع) حرم مطهر رضوی و جنب دانشگاه رضوی نیز از ساعت هفت تا ۱۹ خدمات امانت و مطالعه کتاب ارائه می‌دهد.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.