رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های اردبیل گفت: نخستین همایش بین‌المللی اربعین حسینی در اردبیل برگزار می‌شود.

 

ه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل در جلسه قرارگاه اربعین دانشگاهیان استان اردبیل گفت: موضوع اربعین مقدمه تحقق نوین اسلامی است و به همین منظور برگزاری برنامه‌های اربعین حسینی باید به بهترین صورت ممکن باشد.

او بیان کرد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده نخستین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی اربعین با مشارکت دانشگاه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی استان در چهارم مهر ماه امسال در نظر گرفته شده و در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده است که امیدواریم مورد توجه واقع شود.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای برگزاری پیاده‌روی اربعین حسینی اندیشیده شده و تمام سعی و تلاش ما بر این است تا در راستای برگزاری هر چه بهتر این مراسمات اقدامات لازم و اساسی را انجام دهیم.

حسنی ادامه داد: استان اردبیل در برگزاری برنامه‌های اربعین حسینی جزو استان‌های پیشگام بوده و خوشبختانه در این زمینه شاهد تحقق اهداف مورد نظر و دستیابی به اهداف مهم هستیم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.