مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر از مشارکت خیرین خرمشهری در اهداء تجهیزات پزشکی به شبکه ی بهداشت و درمان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان  هنگامه پروین، مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: مشارکت خیرین دولتی و شخصی خرمشهری منجر به اهداء تجهیزات پزشکی به شبکه‌ی بهداشت و درمان این شهرستان به ارزش ۲۰ میلیارد ریال شد.

او افزود: تجهیزات اهداء شده توسط خیرین خرمشهری شامل تشک بستری، پمپ سرم، ترمومتر، مانومتر، پالس اکسی متر، کپسول اکسیژن، برانکارد، آمبوبگ، لارنگوسکوپ، گوشی پزشکی، فشارسنج و ویلچر بود.

پروین تجهیزاتی همچون فلومتر، ترالی کپسولی، مانیتور علائم حیاتی، الکتروکاردیوگراف، گوشی پزشکی نوزاد، ماسک NIV را از دیگر تجهیزاتی برشمرد که توسط این خیرین خریداری و اهداء شده است.

او  از اضافه شدن یک دستگاه دیالیز توسط خیرین به مجموعه درمانی خرمشهر نیز خبر داد و ادامه داد: این دستگاه به همراه یک ونتیلاتور مبله بزرگسال و ۳۰ کات نوزاد که ارزشی حدود ۱۰ میلیارد ریال داشتند توسط موسسه کارساز در مدار خدمت‌رسانی قرار گرفته‎ است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر با تقدیر از خیرینی که به حوزه سلامت و درمان این شهرستان کمک کرده اند، از برخی سازمان و نها‌های این شهرستان از جمله تاسیسات دریایی خرمشهر، گمرک خرمشهر، شرکت فولاد جهان آرا، نفت و گاز اروندان، موسسه خیریه بهار خرمشهر و منطقه آزاد اروند هم در زمینه تامین تجهیزات در شرایط کرونایی برای بیماران این شهرستان یاد کرد.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.