رئیس گروه تحقیقات هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: یک وبینار بین المللی با موضوع گردوغبار، بهداشت و سلامت جامعه در استان برگزار می شود.

اله بخش ریگی رئیس گروه تحقیقات هواشناسی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  گفت:  وبینار گرد و غبار به وسیله معاونت تحقیقات و فن آوری دانشگاه علوم پزشکی زابل و همکاری اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان روز چهارشنبه هفتم مهرماه برگزار می شود.

وی افزود: دکتر ساویز صحت رئیس مرکز آموزش منطقه ای سازمان جهانی هواشناسی در تهران و عضو هیئت علمی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور نیز در این وبینار در مورد ارزیابی مخاطره گردوخاک در سیستان و بلوچستان سخنرانی می کند.

رئیس گروه تحقیقات هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: دکتر صحت پژوهش های ملی و بین المللی زیادی در مورد گردوغبار انجام داده و یکی از نویسنده های بولتن های تخصصی سازمان جهانی هواشناسی است.

ریگی گفت: هدف از برگزاری این وبینار استاندارد سازی بین المللی و تغییر آب و هوایی، فن آوری های جدید در پایش گردوغبار، گردوغبار و توسعه نیافتگی سیستان، راهکارهای کنترلی گردوغبار و گردوغبار و سلامت جامعه عنوان شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار