معاون خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان یزد گفت: هشتمین یادواره "لشکر فرشتگان" برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، فاطمه گل وردزاده، معاون خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد گفت: هشتمین یادواره "لشکر فرشتگان" با هدف تجلیل از بانوان مجاهد، ایثارگر و مادران و همسران شهید برای هشتمین سال متوالی با شعار «ما ز نسل مادریم، فرشته و مجاهدیم» از سوی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

او افزود: یادواره «لشکر فرشتگان» ویژه خواهران، روز یک‌شنبه ۲۸ شهریور از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن «فرهنگ» اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واقع در یزد، بلوار دانشجو برگزار خواهد شد.

معاون خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد با بیان اینکه رویکرد برنامه دانش‌آموز محور است، بیان داشت: حدود ۱۰۰ دانش‌آموز از سه ماه قبل تاکنون در جریان برگزاری یادواره تلاش کردند که از جمله آثار و برکات آن، تولید محتوای رسانه‌ای با هدف معرفی بانوان شهید و مجاهد و انتشار در فضای مجازی بوده است.

گل وردزاده به برنامه‌های این یادواره هم اشاره کرد و گفت: سخنرانی ۲ تن از زنان مجاهد، اجرای تئاتر دانش‌آموزی و تجلیل از بانوان مجاهد و ایثارگر، از برنامه‌های شاخص این مراسم است.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد، ۵ هزار عضو دارد که حدود ۳ هزار نفر از آن‌ها را دانش‌آموزان دختر تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.