مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۸۰ یادواره شهید آبروی محله برای شناخت بهترشهدا و الگو گرفتن از آنها برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار مهدی ظفری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: برگزاری ۸۰ یادواره شهید آبروی محله، بازخوانی و شبیه سازی عملیات‌های زمان جنگ و دیدار و سرکشی خانواده شهدای دفاع مقدس از برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس در استان است.

وی با بیان اینکه همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۴۰۰ ویژه برنامه متنوع در قالب ۴۸ عنوان در استان همدان برگزار می‌شود، افزود: همایش نکوداشت بیش از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در مناطق مختلف کشور در دستور کار قرار گرفته است که سهم استان همدان ۲۵ هزار رزمنده است که در ۳۰ شهریورماه جاری با حضور رییس جمهور به شکل ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان برپایی نمایشگاه کتاب، عکس، فیلم و مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی و رونمایی از کتاب را از برنامه‌های شاخص در این هفته برشمرد.

سردار طفری تأکید کرد: تهیه کلیپ، عکس نوشته و وصیتنامه شهدا و انتشار آن در فضای مجازی، دیدار با امام جمعه، غبار روبی مزار شهدا، رزمایش کمک‌های مومنانه و اعزام تیم پزشکی رایگان به روستا‌های محروم شهرستان از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در سطح استان به مناسبت هفته دفاع مقدس خواهد بود.

او دفاع مقدس را یک سرمایه بی نظیر جریان ساز دانست و تصریح کرد: دفاع مقدس ثمره انقلاب اسلامی بوده و اگر دفاع مقدس نبود مسیر انقلاب عوض می‌شد.

سردار ظفری افزود: استان همدان در کشور در زمینه توسعه فرهنگ حماسی رتبه اول کشور را به دست آورده است.

در این نشست همچنین از پوستر دفاع مقدس همدان رونمایی شد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.