تیم ملی والیبال ایتالیا در نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی اروپا به مصاف صربستان رفت و با نتیجه ۳ بر یک شاگردان کواچ را از پیش رو برداشت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال ایتالیا در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی اروپا به مصاف صربستان رفت. در این دیدار شاگردان دجورجی موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک مقابل صرب‌ها به پیروزی برسند و در فینال حریف اسلوونی جولیانی شوند. تیم ملی والیبال ایتالیا بعد از المپیک به دجورجی سپرده شد و او هم به خوبی در مدت کم ایتالیا را برای رقابت‌ها قهرمانی اروپا آماده کرد. ایتالیایی که دجورجی ساخته است قابل مهار نیست و در آینده نزدیک در رقابت‌های بین المللی و جهانی تیم‌های زیادی را به چالش خواهد کشید.

شاگردان دجورجی در این دیدار با امتیاز‌های ۲۹ بر ۲۷، ۲۵ بر ۲۲، ۲۳ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۸ مقابل شاگردان اسلوبودان کواچ (سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران) به پیروزی رسیدند.

در این دیدار الساندرو میشلتو با کسب ۲۳ امتیاز و ۴۸ درصد موفقیت دریافت و ۵۵ درصد موفقیت در حملات امتیاز آورترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم کواچویچ دریافت کننده تیم ملی والیبال صربستان با کسب ۱۶ امتیاز و ثبت ۳۹ درصد موفقیت در حملات امتیاز آورترین بازیکن صرب‌ها بود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار