بخشدار میان آب شوشتر گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده، عملیات اجرایی آبرسانی به ۹ روستای این بخش آغاز می‌شود.

محمد فتحی نژاد، بخشدار میان آب شهرستان شوشتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بازدید از چندین روستای این بخش و بررسی مشکلات آب شرب با حضور عبدالله پور، رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان، منظری ناظر و نماینده خیر کشوری و همچنین اکبر ابراهیمی، مالک هلدینگ شرکت پاکشوما انجام شد.

او به برگزاری جلسه‌ای به منظور بررسی چگونگی آبرسانی به روستا‌های میان آب اشاره کرد و افزود: بر اساس مصوبه‌های این نشست، مقرر شد با همکاری سه جانبه بخشداری میان آب، آبفای شوشتر و اکبر ابراهیمی خیر و مالک هلدینگ شرکت پاکشوما، به زودی عملیات اجرایی آبرسانی به این روستا‌ها آغاز خواهد شد.

فتحی نژاد اظهار داشت: همچنین نشستی با حضور سهراب گـیلانی، نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی برگزار و مقرر شد تا لوله و اتصالات مورد نیاز آبـرسانی به روستا‌های حاج خصاف، سمیده، شقاریج علیا و سفلی، مچریه، یباره و غلیم از بـخش میان آب و بهبید از دهستان مدرس تامین شوند.

بخشدار میان آب شوشتر در پایان از همراهی و حمایت مسئولان شهرستان و خیرین کشوری برای اجرا این عملیات و رفع مشکلات مردم روستا‌های مذکور تشکر کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.