فرمانده سپاه پاسداران دیواندره از اجرای ۸۶ برنامه فرهنگی، ورزشی، علمی و تفریحی به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سرهنگ صمد یارمحمدعلیزاده فرمانده سپاه پاسداران دیواندره اظهار داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان دیواندره در بخش‌های مختلف از جمله تجلیل از ۴۱ نفر از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس، مراسم روز سرباز، برنامه فرهنگی و هنری، اجتماعی، تفریحی و پیاده روی خانوادگی برگزار می‌شود.

او با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در زمینه‌های تربیتی، اخلاقی، عفاف و حجاب، فضای مجازی و رسانه افزود: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدا، محفل انس با قرآن و غبار روبی گلزار شهدا و اعزام تیم پزشکی به روستایی از دیگر برنامه‌های این هفته در دیواندره است.

فرمانده سپاه پاسداران دیواندره گفت: دیواندره ایثارگران و سرداران را در دوره دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی کرده است و امسال برای گرامیداشت یاد و خاطره آنان با همکاری مسئولان ادارات مختلف شهرستان این برنامه ها برگزار می‌شود.

علیزاده بیان کرد: دفاع مقدس با حماسه عاشورا پیوند عمیق و ناگسستنی داشته و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با الگو گرفتن از این قیام با اقتدار در مقابل دشمنان ایستادند.

او افزود: امسال نیز مانند سال گذشته برخی از برنامه‌های این هفته به خاطر شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی و سایر برنامه‌ها نیز با رعایت اصول بهداشتی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

هفته دفاع مقدس از روز سی و یکم شهریور هر سال مصادف با سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در سال ۱۳۵۹ شروع می‌شود.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: هفته دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.