فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از کشف یک محموله قاچاق شامل پوشاک، سیگار و احشام به ارزش ۱۸ میلیارد ریال با تلاش ماموران مرزبانی شهرستان پاوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کیاست سپهری فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت : نیرو‌های مرزبانی پاوه حین گشت‌زنی و کنترل نقاط مرزی به تعدادی قاچاقچی برخورد و نسبت به توقیف ۲ دستگاه خودرو آنان اقدام کردند.

او گفت : ماموران در بازرسی‌های انجام شده ۳۰ راس دام سبک و سنگین (گوسفند، گاو و گوساله)، ۷۸۴ دست پوشاک و ۱۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

 سپهر افزود: طبق نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده توسط مرزداران پاوه به ۱۸ میلیارد ریال می‌رسد.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از دستگیری سه نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

او مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های مرزبانی برشمرد و گفت: همکاران ما علاوه بر حراست ۲۴ ساعته از مرزها، قاطعانه با قاچاقچیان نیز مبارزه و اجازه فعالیت به آن‌ها را نمی‌دهند.

باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شد

فرمانده انتظامی استان از انهدام ۴ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در کرمانشاه خبر داد و گفت: از این باند‌ها ۳۲۷ کیلوگرم تریاک کشف شده است.

جاویدان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق شدند ۴ باند تهیه و توزیع مواد مخدر را که از شرق کشور به مقصد کرمانشاه اقدام به حمل مواد مخدر کرده بودند، مورد ضربه قرار دهند.

او افزود: از این باند‌ها در مجموع ۳۲۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ۹ متهم نیز دستگیر شدند.

 جاویدان افزود: در این رابطه ۵ خودرو از جمله دو دستگاه کامیون کشنده حمل سوخت و سه دستگاه سواری توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون دو تن و ۱۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کرمانشاه کشف شده که این میزان نسبت به کشفیات مدت مشابه پارسال ۱۸ درصد افزایش داشته است.

کشف ۳۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی قصرشیرین از کشف ۳ هزارو ۷۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق دراین شهرستان خبر داد.

محمد محمدی افزود: ماموران انتظامی قصرشیرین حین گشت زنی در بازارچه مرزی پرویز خان به یک دستگاه تانکر حامل س. خت مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی‌های به عمل آمده موفق به کشف ۳۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۲۶۰ میلیون ریال شدند.

 محمدی در پایان از دستگیری ۲ نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

دستگیری سارق مسلح توسط پلیس آگاهی کرمانشاه

رئیس پلیس اگاهی استان از دستگیری سارق مسلحی خبر داد که با تهدید به وسیله یک قبضه سلاح کلت اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان کرمانشاهی کرده بود.

پرویز نظری افزود: پس از وقوع یک مورد سرقت گوشی تلفن همراه در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در این پرونده شاکی اعلام کرد حین صحبت با گوشی تلفن همراه در محله گلستان شهر کرمانشاه دو سرنشین یک دستگاه خودرو دنا با تهدید اسلحه کلت، ضمن حمله به وی اقدام به سرقت گوشی وی به ارزش ۱۱۰ میلیون ریال کردند.

 نظری ادامه داد: با دریافت این اطلاعات کاراگاهان اقدامات تخصصی خود را برای دستگیری عوامل سرقت آغاز و موفق به شناسایی مخفیگاه یکی از آن‌ها در شهر کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: در بازرسی‌های به عمل آمده از مخفیگاه سارق دستگیر شده، گوشی تلفن همراه سرقتی به همراه یک تیغه سلاح سرد کشف شد.

او با اشاره به معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضایی، از تلاش برای دستگیری همدست او خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.