۳۰۰ جوانان دهه شصتی و هفتادی در اراک با تلاش و پشتکار دروازه‌های صادرات را فتح کرده اند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، طبق آمار هر ساله ۲۰ تا ۳۰ درصد انرژی ساختمان‌ها از طریق پنجره‌ها هدر می‌رود که با نصب در و پنجره‌های دو یا چند جداره میزان این هدر رفت تا ۵۰ درصد کاهش می‌یابد.

برای تحقق این امر ۳۰۰ جوانان دهه شصتی و هفتادی در اراک در یک واحد صنعتی به ظاهر کوچک چرخ یکی از بزرگترین تامین کننده درب و پنجره‌های دو جداره کشور را می‌چرخانند.

این کارخانه واقع در روستای موت آباد شهرستان اراک یکی از واحد‌هایی است که بیشترین نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش را در ایران دارد و با اتکاء به اندیشه‌های نوآورانه با فتح دروازه‌های صادرات در صدد تصاحب بازار بیرون مرزهاست.

سوارانی مدیر عامل این واحد تولیدی که از جوانان دهه شصتی و کارآفرین نمونه کشوری است در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: بعد از فتح بازار داخل نوبت به بازار صادرات بود که در سال گذشته با صادرات ۲ میلیون دلاری به کشور‌های عراق، لبنان و سوریه این امر هم محقق شد.

سوارانی افزود: این مجموعه صنعتی درب و پنجره عظیم‌ترین طرح‌های و مجتمع‌های مسکونی و تجاری کشور نظیر هواپیمایی کشور، دانشکده علوم انتظامی امین، حج و زیارت، کمیته امداد و ... را تامین نموده است.

او تکمیل زنجیره تولید با ساخت پروفیل آلومنیوم، مونتاژ درب و پنجره و تولید شیشه چند جداره را سبب حذف واسطه‌ها و کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی هزینه تمام شده تولید کننده ومصرف کننده عنوان کرد.

این واحد صنعتی ظرفیت تولید ۵۵۲ هزار متر طول درب و پنجره را در سال دارد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.