استاندار سمنان گفت: متولدین سال ۱۳۶۸ به قبل در استان سمنان می توانند برای دریافت واکسن ثبت نام کنند.

علیرضا آشناگر استاندار سمنان در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا در گفتگو با خبرنگار به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ضمن بیان اینکه سیر ابتلا به کرونا در استان نزولی است گفت: تعداد شهرستان‌هایی که در وضعیت زرد قرار دارند افزایش یافته و بر اساس آخرین رنگبندی اعلام شده شهرستان‌های سرخه، آرادان و میامی در وضعیت زرد و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی افزود: استان سمنان همیشه رتبه اول تا سوم را در بحث رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشت که متاسفانه در گزارش امروز در وضعیت مناسبی قرار ندارد.

استاندار سمنان از مردم خواست به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه کنند تا از بروز پیک‌های جدید و افزایش ابتلا به بیماری جلوگیری شود.

آشناگر بیان کرد: وضعیت واکسیناسیون در استان به صورت مطلوب انجام می‌شود و مراکز واکسیناسیون نیز به صورت مطلوب در حال فعالیت هستند و تلاش می‌شود با تامین واکسن همه جمعیت استان واکسینه شوند.

وی ضمن اشاره به سهمیه ۶۰ هزار نفری برای سفر به اربعین به صورت هوایی گفت: فقط افرادی که ۲ دز واکسن را تزریق کرده باشند اجازه سفر دارند.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه بازگشایی مدارس نیز منوط به تزریق واکسن است تشریح کرد: تلاش می‌شود دانشگاه‌ها از آبان ماه به صورت حضوری و نیمه حضوری بازگشایی شود.

انتهای پیام / گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.