رییس اداره صمت ایرانشهر گفت: ٢٩١ واحد صنفی متخلف در ایرانشهر از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی شده اند.

مهرداد طاهری رییس اداره صمت ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: از ابتدای امسال  بیش از  هفت هزار مورد بازرسی از واحد‌های اقتصادی شهرستان ایرانشهر انجام شده است.

وی بیان کرد: گرانفروشی، تقلب، عرضه خارج از شبکه، اخفا و امتناع از عرضه کالا از جمله تخلفات واحد‌های صنفی در ایرانشهر بود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر گفت: با تشکیل تیم‌های محسوس و نامحسوس و حضور در بازار، ضمن پایش نحوه عرضه اقلام ضروری با هرگونه تخلف صنفی برخورد قانونی لازم انجام شده و متخلفان هر صنف با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

وی با تاکید بر قانونمداری اصناف افزود: تمامی فروشگاه‌ها هنگام تامین کالا‌های خود باید فاکتور رسمی دریافت کرده و پس از فروش کالا یا خدمات نیز فاکتور رسمی به خریدار ارائه و در زمان مراجعه بازرسان فاکتور خرید خود را به آنان عرضه کنند.

طاهری تصریح کرد: شکایت‌های مردمی که از طریق سامانه ۱۲۴، حضوری و یا کتبی منعکس شود در اولویت رسیدگی بوده و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی، آن را به سامانه اعلام کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار