مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برگزاری بیش از ۵۶۰۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در نشست خبری گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه ۱۳ کمیته برای برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان تشکیل شد، گفت: بیش از ۵۶۰۰ برنامه ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مازندران اجرا می‌شود.

او برپایی موکب دفاع مقدس، برگزاری رزمایش خدمات‌رسانی با اعزام گروه‌های جهادی و قدردانی از رزمندگان، خانواده‌های جانبازان، شهدا، ایثارگران را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد و افزود: اردو‌های جهادی برای کمک به محرومان توسط بسیجیان در این هفته برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در مرکز فرهنگی باغ‌موزه دفاع مقدس در ساری خبر داد و گفت: همایش رزمندگان و پیشکسوتان اولین برنامه هفته دفاع مقدس است که با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهوری و با حضور ۵۵ هزار نفر از رزمندگان دفاع مقدس مازندران برگزار می‌شود.

ملکی افزود: با توجه به شیوع کرونا و اهمیت حفظ سلامت شهروندان، بخش زیادی از  برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

او بابیان اینکه هفته دفاع مقدس متعلق به قشر خاصی نیست، ادامه داد: این هفته به همه مردم تعلق دارد و برنامه‌های دفاع نیز با محوریت مردم برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار