رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: از ابتدای طرح واکسیناسیون کرونا بیش از ۵۰ درصد جامعه هدف واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمد طاهر طیب‌زادگان رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: جمعیت بالای ۴۸ سال در این شهرستان بیش از ۹۲ هزار تن است که تاکنون ۵۶ درصد از این افراد دُز اول و ۲۵ درصد از این جمعیت هر دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

طیب زادگان افزود: در ۱۰۸ مرکز شهری و روستایی به مردم شهرستان کهگیلویه خدمات واکسیناسیون علیه بیماری کرونا ارائه می‌شود.

او بیان کرد: تاکنون ۴۱ درصد مردم شهر دهدشت ۶۰ درصد جمعیت شهر‌های زیر ۲۰ هزار تن و روستاهای شهرستان علیه بیماری کرونا واکسینه شده‌اند.

طیب زادگان تنها مشکل موجود در امر واکسیناسیون را عدم استقبال برخی از مردم عنوان کرد و افزود: در گروه‌های هدف تعریف شده شاهد همکاری ضعیفی هستیم و انتظار داریم مردم در این زمینه با کادر درمان همکاری کنند.

او گفت: واکسیناسیون عمومی و مطمئن، تنها راه ایمنی جامعه در برابر کرونا و قطع زنجیره این بیماری است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه به آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و ادامه داد: موارد سرپایی و درصد تست‌های مثبت در بیماران مراجعه کننده همچنان روند کاهشی دارد.

او با بیان اینکه بستری در بیمارستان امام خمینی دهدشت روند نزولی دارد، گفت: در حال حاضر وضعیت اورژانش بیمارستان دهدشت که قبلا در شرایط حاد قرار داشت، راهرو‌ها از بستری‌ها خالی شده است و در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.