سردار سرتیپ نجاتی گفت: از ۴ هزار پیشکسوت دفاع مقدس در خراسان شمالی تجلیل می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردار سرتیپ محمد نجاتی با اشاره به اینکه مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس به صورت سراسری در تاریخ ۳۰ شهریور ماه با حضور رییس جمهور برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم از ۳۰۰ نفر به نمایندگی سایر پیشکسوتان خراسان شمالی دعوت به عمل خواهد آمد.

سردار سرتیپ نجاتی با بیان اینکه طی هفته دفاع مقدس حدود ۹۷۲ برنامه در خراسان شمالی اجرا خواهد شد، افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از ۳۰ شهریور ماه آغاز و تا هفتم مهر ماه ادامه خواهد داشت.

او گفت: ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران اجرایی می‌شود.


بیشتر بخوانید


سردار سرتیپ نجاتی اظهارکرد: انجام رژه خودرویی، غبارروبی مزار شهدا، نواختن زنگ مقاومت همزمان با بازگشایی مدارس، افتتاح یادمان شهید محمد رضایی در فاروج، نذر کتاب، کتابخوانی، دیدار از خانواده‌های شهدا و ایثارگران از جمله برنامه برنامه‌هایی است که طی هفته دفاع مقدس انجام می‌شود.

  مدیر کل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس خراسان شمالی در ارتباط با تکمیل مجموعه فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس استان بیان کرد: مساحت باغ موزه استان ۱۲ هکتار است که در سطح شش هزار و ۳۰۰ متر فاز یک این مجموعه ساخته شد.

گفتنی است طی تفاهمی که میان استانداری خراسان شمالی و بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس کشور انجام شد مقرر شده بود که اعتبار ۴۶ میلیارد تومان برای ساخت زیرساخت و شش میلیارد تومان برای تجهیزات اختصاص یابد.

سردار نجاتی اظهار کرد: مقرر شده بود که باغ موزه دفاع مقدس خراسان شمالی طی امسال و سال آینده به طور کامل ساخته شود که این امر با اختصاص اعتبار انجام می‌شود.

منبع:  ایسنا

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.