مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: حدود ۲۰۰ عضو داوطلب و جوان این جمعیت در واکسیناسیون عمومی در قالب اجرای طرح ایران یاران جوان مشارکت دارند.

 

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با تشریح فعالیت‌های اعضای این جمعیت در طرح ملی ایران یاران جوان و مشارکت پر شور جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در طرح واکسیناسیون کرونا گفت: اعضای این جمعیت در ۳۰ مرکز واکسیناسیون در خوزستان مشغول ارائه خدمات داوطلبانه هستند تا در روند واکسیناسیون تسریع ایجاد شود.

او افزود: با توجه به درخواست دانشگاه‌های علوم پزشکی حدود ۲۰۰ عضو داوطلب جمعیت هلال احمر در مراکز واکسیناسیون شهر‌های اهواز، آبادان، اندیمشک، اندیکا، امیدیه، آغاجاری، ایذه، دشت آزادگان، شوش، رامهرمز، ماهشهر، مسجدسلیمان، شادگان، گتوند، خرمشهر، دزفول، هندیجان، هفتکل و هویزه در تلاش هستند تا جلوه‌ای دیگر از ایثار و نوع دوستی رقم زنند.

خدادادی با اشاره به اینکه از این تعداد مراکز، ۳ مرکز تجمعی در شهر‌های اهواز، آبادان و رامهرمز دایر هستند که تا ساعت ۲ بامداد پذیرای مردم خواهند بود، ادامه داد: تا کنون بیش از ۶۰ هزار دز واکسن در این مراکز تزریق شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح در جمعیت هلال احمر ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و بشردوستی، مشارکت جامعه جوانان هلال احمر در امر واکسیناسیون عمومی، پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و کاهش مرگ و میر و در نهایت کمک به کنترل بیماری و قطع زنجیره کرونا است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار