عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: ما تعارض منافعی با استانداری تهران در بحث حریم داریم که در دوره‌های قبل تلاش شد تا این موضوع حل شود.

جعفر بندی شربیانی نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ساخت‌وسازهای غیرمجاز در دل طبیعت اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی ما در شورای شهر ششم، حفظ باغات و محیط زیست است، لازم است فضای سبز تهران را پاس بداریم و آن را گسترش دهیم.

وی ادامه داد: هرآنچه که به جلوگیری از ساخت‌وساز‌های غیرمجاز و حفظ باغات کمک کند، مردم در شورای شهر دوره ششم خواهند دید حتما باغات و فضای سبز خط قرمز ما هستند همچنین بیشتر این ساخت‌وساز‌ها مشکلشان در حریم شهر تهران است.

نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه بیان کرد: ما این اراده را داریم که از باغات به خوبی حفاظت کنیم اما این اراده باید در دستگاه‌های دیگر همچون وزارت کشور، استانداری تهران و فرمانداری‌های تابع وجود داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: ما تعارض منافعی با استانداری تهران در بحث حریم داریم که در دوره‌های قبل تلاش شد تا این موضوع حل شود، به نظر می‌رسد باید به طور جدی شهردار تهران و شورای شهر اراده ویژه‌ای را برای تشکیل جلسات مشترک با دولت و وزارت کشور بگذارند تا تکلیف حفظ و صیانت از حریم شهر تهران مشخص شود.

بندی شربیانی یادآور شد: شهرداری تهران همواره در حفظ حریم کوشا و جدی‌تر بوده، اما تمام این موضوعات باید در یک کمیسیون مشترکی بررسی شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
با سلام . بنظر می رسد هنوز بطور کامل مکانیزه نمودن روند اداری در ادارت بطور کامل فرهنگ سازی نشده است . و ترس مدیران از اینکه با مکانیزه نمودن روند اداری توان مدیریت خودشان را از دست بدهند و از حقوق نجومی برخودار نباشند . دیده می شود روند اداری را طوری مکانیزه نمودند که برای انجام یک کار کوچک باید به اداره مربوطه مراجعه نمود . مخصوصا در شهرستانها . مثلا . پرداخت عوارض نوسازی و مدیریت پسماند در شهرداری های شهرستان . پرداخت خلافی خودرو . اعلام خرابی کنتور گاز و برق و اب . که باید حضوری به ادارت مراجعه کرد .. انتظار این است که صدا و سیما . روزنامه ها (کیهان . جام جم . ایران . جوان . تسنیم و......)این مسایل مردم در تمامی جوانب را به مدیران انعکاس دهد . انهم هم ترجیع داده است که بیشتر پیگیر مشکلات مردم کشورهای اروپایی باشد .