به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، آزمایش جدید پیامرسان واتساپ که درباره جستجوی فروشگاه درون برنامه ای است در سائوپائولو برزیل انجام میشود و به کاربران واتساپ اجازه میدهد تا مغازهها و خدمات را از طریق فهرست موجود در برنامه پیدا کنند. این جدیدترین ویژگی است که فیسبوک برای تقویت تجارت الکترونیکی اش ارائه میکند.
مت ایدما، نایب رئیس پیامهای تجاری فیسبوک، در مصاحبهای گفت: "ممکن است این ویژگی اولین روشی باشد که افراد میتوانند فرآیند تجارت را در واتساپ آغاز کنند. " در ماه ژوئن نیز زاکربرگ اعلام کرد که قابلیت فروشگاههای فیسبوک در چندین کشور به واتساپ گسترش مییابد. در سالهای اخیر، واتساپ ابزارهای خرید مانند کاتالوگ محصولات و سبدهای خرید را نیز راه اندازی کرده است.
طبق گزارش جدیدی از WABetaInfo، پیامرسان واتساپ در حال آزمایش ویژگی دیگری است که به کاربارن امکان میدهد تصاویر را مستقیماً به استیکر تبدیل کنند.
این ویژگی در نسخه بتای WhatsApp Desktop نسخه ۲.۲۱۳۷.۳ مشاهده شده است و به زودی در اختیار همه کاربران قرار میگیرد. با این حال، ویژگی دقیقاً آنطور که به نظر میرسد نیست. در واقع هنگامی که کاربران تصویری را از طریق واتساپ دسکتاپ به یک گفتگو ارسال میکنند، نماد استیکر را در نوار عنوان مشاهده میکنند. اگر آن را انتخاب کرده و تصویر را ارسال کنند، به عنوان استیکر ارسال میشود و نه به عنوان تصویر. این ویژگی فعلا در اندروید و iOS در دسترس نیست.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/