رئیس اتحادیه مصالح فروشان بیرجند گفت: صاحبان این صنف از بورسی شدن سیمان گلایه مندند.

علوی رئیس اتحادیه مصالح فروشان بیرجند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در حال حاضر هیچ کمبود سیمانی در استان وجود ندارد، اما بورسی شدن سیمان مشکلات زیادی را برای مصالح فروشان استان به همراه داشته است.

او با اشاره به اینکه یکی از مشکلات مصالح فروشان برای ورود به بورس دریافت کد بورسی است افزود: گاهی دریافت کد بورسی ۲ تا ۶ ماه طول می‌کشد و به این دلیل مصالح فروش برای دریافت سیمان با مشکل مواجه می‌شود.

علوی با بیان اینکه عده‌ای از مصالح فروشان سواد کافی برای خرید سیمان از سایت را ندارند اظهار کرد: اگر زمینه‌ای فراهم شود تا مصالح فروشان از همان کارخانه خرید سیمان را انجام دهند با چنین مشکلاتی رو به رو نمی‌شویم.

رئیس اتحادیه مصالح فروشان بیرجند تصریح کرد: باید بورسی شدن سیمان فقط برای افرادی چون فعالان حوزه ساخت و ساز و دلالان باشد نه افرادی که خرید و فروششان مشخص است زیرا در این بین باز هم مردم و مصالح فروشان ضرر می کنند.

او ادامه داد: گاهی برای مصالح فروشان پیش می آید که از بورس سیمان خریداری می کنند، اما محصول پس از یک هفته به دستشان می رسد که در این زمینه نظارت‌ کافی بر روند توزیع سیمان از طریق بورس وجود ندارد.

در حال حاضر سقف خرید سیمان از تالار بورس ۱٠ تن است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.