انتشار بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ یک ماه به تاخیر افتاد

سازندگان بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ اعلام کردند که این بازی یک ماه دیرتر از زمان گفته شده قبلی و در ۱۹ نوامبر منتشر می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، بازی Battlefield ۲۰۴۲، بازی بعدی مورد انتظار در سری تیراندازی اول شخص طولانی مدت شرکت EA، به تعویق افتاد و به جای آنکه در ۲۲ اکتبر (همانطور که قبلاً اعلام شده بود) منتشر شود، قرار است تقریباً یک ماه بعد و در ۱۹ نوامبر در دسترس قرار گیرد. EA این تأخیر را در پیام منتسب به اسکار گابریلسون مدیر توسعه DICE اعلام کرد. مانند بسیاری از استودیو‌های بازی سازی دیگر در دو سال گذشته، DICE دلیل تأخیر را همه گیری ویروس کرونا دانست.

زمان بیشتری برای ساخت بتلفیلد ۲۰۴۲ نیاز است

گابریلسون گفت: "با توجه به مقیاس و گستردگی بازی، ما امیدوار بودیم که تیم‌ها با هم به استودیو‌های ما بازگردند تا به راه اندازی بازی برسیم. با شرایط کنونی که اجازه نمی‌دهد این امر با خیال راحت اتفاق بیفتد و با تمام سختی کار در خانه، ما احساس می‌کنیم مهم است که زمان بیشتری را برای ارائه بتلفیلد ۲۰۴۲ اختصاص دهیم. ""

بازی بتلفیلد ۲۰۴۲

شرکت DICE قول داد که جزئیات نسخه بتای بعدی Battlefield ۲۰۴۲ را در اواخر این ماه به اشتراک بگذارد. در حالی که تأخیر به این معنا است که طرفداران این بازی باید بیشتر منتظر بمانند تا دنباله بازی Battlefield ۵، ۲۰۱۸ را بازی کنند، اما خبر خوب این است که این بازی در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار