مدیرکل پست کردستان گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیون و ۶۱۳ هزار مرسوله پستی در استان جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،طاهر محمدی مدیرکل پست کردستان اظهار کرد: در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک میلیون و ۶۱۳ هزارو ۸۸۵ بسته مرسوله پستی در استان کردستان جابجا شده است.

محمدی افزود: این تعداد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش یافته است.

او گفت: ترافیک جابجایی مرسولات و افزایش خرید‌های اینترنتی شهروندان در پی شیوع ویروس کرونا از عوامل افزایش مرسولات پستی در این استان است.

مدیر کل پست کردستان با بیان اینکه ۶۶ درصد از مرسولات پستی استان به صورت پیشتاز بوده است، اظهار داشت: ۷ درصد این مرسولات نیز سفارشی و ۹ درصد نیز به صورت عادی جابجا شده است.

محمدی یادآور شد: پست کردستان در دوران کرونا با حفظ پروتکل‌های بهداشتی به صورت تمام وقت و بیشتر از توان عملیاتی خود کار کرده است و علارغم آسیب‌پذیری کارکنان و افزایش حجم عملیات، همچنان به فعالیت خود ادامه داده است.

او  اظهار داشت: در حال حاضر ۱۲ دفتر دولتی و ۱۰۰ دفتر پیشخوان شهری در کردستان فعال هستند.

مدیر کل پست کردستان در پایان با بیان اینکه اداره پست استان در کنترل کرونا نقش بسزایی داشته است و با این حال مورد بی مهری زیادی قرار گرفت، افزود: اداره پست استان با ۳۸ نمایندگی روستایی و ۱۳۶ دفتر ict در سطح استان فعالیت دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.