درویشی از واکسیناسیون بیش از ۴۵۰ نفر از عشایر شهرستان اندیکا علیه کرونا ویروس با همکاری دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

حسین درویشی، رئیس اداره امور عشایر اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تشکر از همکاری فرماندار و اداره‌های شهرستان از جمله سپاه، شبکه بهداشت، مجموعه بهداشت و درمان شهرستان و سایر دستگا‌های شرکت کننده در برنامه جهادی واکسیناسیون بیش ۴۵۰ نفر از عشایر بالای ۱۸ سال علیه کرونا ویروس گفت: رسیدگی به وضعیت معیشتی، آموزشی و فرهنگی و بهداشتی و درمانی عشایر از اولویت‌های ما به شمار می‌رود.

او ضمن اشاره به طولانی بودن بُعد مسافت افزود: حضور در مراکز درمانی برای عشایر ساکن در مناطق صعب‌العبور به سختی انجام می‌شود، بر این اساس جهت جلوگیری از تردد عشایر، کادر درمان در دورترین نقاط صعب العبور به محل چادر آنان مراجعه کرده و واکسیناسیون صورت می‌گیرد.

درویشی با تاکید بر اینکه این حرکت جهادی تا پایان واکسیناسیون همه عشایر بالای ۱۸سال ادامه دارد، بیان داشت: طی این حرکت جهادی در طول یک روز بیش از ۴۵۰ نفر از عشایر در مناطق فوق واکسینه شدند.

این مقام مسئول رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی، استفاده مکرر از ماسک در امان شلوغ و پرتردد و خودداری از حضور در مراسم عروسی، عزا و دورهمی‌های خانوادگی را بهترین راهکار برای مصون ماندن از بیماری کووید-۱۹ عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار