بزرگ ترین زنجیره سینمای جهان اعلام کرد که علاوه بر بیت‌کوین حالا رمزارز‌های دیگری را هم برای خرید آنلاین بلیت خود می‌پذیرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از راشاتودی، بزرگ ترین زنجیره سینمای جهان، ای‌ام‌سی انترتینمنت، اعلام کرد علاوه بر بیت‌کوین حالا رمزارز‌های دیگری را هم برای پرداخت آنلاین خرید بلیت خود می‌پذیرد.

آدام آرون، مدیرعامل این سینما‌های زنجیره‌ای در توئیتر خود اعلام کرد: «مشتاقان رمزارز حتماً می‌دانید ما قبلاً اعلام کرده بودیم سینما‌های ای‌ام‌سی از پایان ۲۰۲۱ بیت‌کوین را برای خرید بلیت خواهند پذیرفت. امروز تأیید می‌کنم که وقتی این اقدام اجرایی شود رمزارز‌های مشابهی مانند اتریوم، لایت‌کوین و بیت‌کوین کش، هم مورد قبول خواهند بود.


بیشتر بخوانید:

نوسان بیت کوین در کانال ۴۸ هزار دلار/ ۱۸ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار اتریوم


ای‌ام‌سی در ماه آگوست اعلام کرده بود که بیت‌کوین را از پایان امسال برای خرید بلیت خود خواهد پذیرفت و به اولین سینمای زنجیره‌ای جهان تبدیل شده که رمزارز‌ها را به عنوان یک روش پرداخت به رسمیت می‌شناسند.

این اقدام ای‌ام‌سی تلاش دیگری از سوی این شرکت است تا پس از پشت سر گذاشتن بحران کرونا درآمد خود را افزایش دهد. از ماه ژانویه با آغاز ریکاوری اقتصادی آمریکا سهام شرکت ای‌ام‌سی رشدی آسمان‌خراش‌گونه داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار