مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ایوان خبر داد؛

تعویض و توسعه ۱۲۰ متر شبکه خط انتقال آب، در شهرک اندیشه ایوان

بهروزی گفت: ۱۲۰ متر از شبکه فرسوده خط انتقال آب در شهرک اندیشه شهرستان ایوان اصلاح و تعویض شد.

فتح اله بهروزی،مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ایوان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت : با توجه به فرسوده بودن خط انتقال آب در شهرک اندیشه شهرستان ایوان، تعویض بخشی از این شبکه مذکور که به شدت دچار فرسودگی شده بود، در دستور کار قرار گرفت.

او افزود : عملیات اصلاح شبکه آب به طول ۱۲۰ متر و با استفاده از لوله پلی اتیلن به قطر ۶۳ میلیمتر طی ۱۰ ساعت تلاش مجاهدانه پرسنل این امور به طول انجامید.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ایوان ضمن رضایتمندی از اجرای این پروژه، بیان کرد : خط لوله قبل، ضمن فرسودگی و شکستگی‌های فراوان و پی در پی، باعث می‌شد که فشار آب در آن خط پایدار نباشد و موجب هدر رفت بسیار زیاد آب ونارضایتی مشترکین این محله شده بود که با تعویض این شبکه بحمدالله این مشکل هم برطرف شد.

بهروزی ادامه داد : امسال فعالیت‌های موثری در زمینه اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شهر و روستا‌های تابعه انجام گرفته و اصلاح شبکه توزیع آب شهر با اولویت مناطق و محلات قدیمی شهر در حال انجام است و تمامی تلاش نیرو‌های امور آب و فاضلاب شهرستان ایوان برخورداری مردم از آبی سالم، بهداشتی با کیفیت و پایدار است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.