قیمت سیمان چقدر ارزان شد؟، شاخص کل به جای رشد عقب نشست و بارش نرمان در پاییز و زمستان از اخبار اقتصادی امروز است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین اخبار اقتصادی امروز پنجشنبه ۲۵ شهریور ماه به شرح زیر است:

شرکت های هواپیمایی برای فروش بلیت اربعین منتظر لیست سامانه سماح هستند
فروش بلیت پروازهای اربعین خارج از لیست تأیید شده در سامانه سماح، ممنوع است و شرکت‌های هواپیمایی برای فروش بلیت منتظر این لیست هستند.

مجوز پرواز‌های ایرلاین العراقی باطل شد
سازمان هواپیمایی در اخطاری مقرراتی پروازهای شرکت هواپیمایی العراقی را به دلیل رعایت نکردن مقررات در زمینه دریافت ویزای رسمی از زائران ایرانی لغو کرد.

واردات خودرو آزاد شد؟/ شرایط ورود خودروهای خارجی به کشور
نمایندگان با اصلاحات کمیسیون صنایع و معادن در ماده ۴ طرح ساماندهی صنعت خودرو درباره واردات خودرو به منظور تامین نظر شورای نگهبان موافقت کردند.

شاخص کل به جای رشد عقب نشست؛ علت چه بود؟
نتیجه نظرسنجی هفته گذشته باشگاه خبرنگاران از ۱۰ کارشناس بازار سرمایه در مقایسه با تغییرات شاخص کل، با اختلافاتی همراه بود که علت را جویا شدیم.

قیمت سیمان چقدر ارزان شد؟
قیمت سیمان در بازار کاهشی شده و از حدود ۸۰ هزار تومان به حدود ۴۰ هزار تومان رسیده است، اما هنوز تا ۲۵ هزار تومانی آقای وزیر فاصله زیادی دارد.

بارش پاییز و زمستان نرمال است
وظیفه گفت: با وجود تاخیر در آغاز بارش‌های پاییز، اما برای دوره اول زمستان و انتهای پاییز احتمال مقادیر بارش نرمال قوی‌تر از کم بارشی یا پربارشی است.

اگر این نکات را رعایت نکنید؛ خودرو منفجر می‌شود!
تنوع بخشی به سبد سوخت کشور می‌تواند به مسئله ناکافی بودن ظرفیت پالایشی تولید بنزین کمک کند، اما باید همراه با رعایت استاندارد‌های ایمنی باشد.

۳۰۰ هزار دُز واکسن اسپوتنیک به کشور وارد شد
معاون گمرک گفت: دوازدهمین محموله واکسن روسی اسپوتنیک شامل ۳۰۰ هزار دُز واکسن وارد کشور شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار