فرماندار مأرب یمن از وقوع جنایات فجیع در این استان توسط متجاوزان سعودی خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، شیخ علی طعیمان، فرماندار مأرب یمن گفت: متجاوزان در استان مأرب مرتکب جنایات فجیعی شدند. تعداد قربانیان این تجاوزگری‌ها به ۱۷۹۴ نفر از جمله ۸۱۰ کشته رسید که ۱۱۷ تن از آن‌ها زن و ۷۱ تن کودک هستند. تعداد مجروحان نیز در مأرب به ۸۹۶ نفر رسید که ۹۸ نفر از آن‌ها کودک و ۷۸ نفر زن هستند.

فرماندار مأرب افزود: اهداف متجاوزان در مأرب متعدد است. شهروندان مأرب در حالی هدف قرار گرفتند که در خانه هایشان بسر می‌بردند یا در جاده‌ها و بازار‌های محلی و مزارع بودند.

او گفت: ما با هماهنگ کننده سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه ملاقات داشتیم و پرونده کاملی از تجاوزگری آمریکا و عربستان به استان مأرب را در اختیار وی قرار دادیم.

عربستان با حمایت آمریکا، امارات و چند کشور دیگر از مارس ۲۰۱۵ اقدام به حمله نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور کرده است.

نیرو‌های یمنی بار‌ها از عدم توقف جنگ و محاصره عربستان علیه این کشور خبر داده و اعلام کرده اند که در صورتی که عربستان به اقدامات خود در این منطقه پایان نبخشد، طرح پیشنهادی آتش بس بی فایده خواهد بود و کاربردی ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
مرگ آل سعود=مرگ بر آل صهیون
آخرین اخبار