فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه کاره و کشف ۲ تن آهن مسروقه از یکباب انبار ضایعاتی در آبادان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سرهنگ حسین زلقی، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: ماموران کلانتری ۱۶ امیرکبیر آبادان با انجام کار اطلاعاتی موفق شدند، مخفیگاه سارقان ساختمان‌های نیمه کاره که ۲ نفر بودند را شناسایی، در عملیاتی آنان را دستگیر، سپس با همکاری سارقان دستگیر شده، محل اختفای اموال سرقت شده به آدرس یک باب انبار ضایعاتی در یکی از مناطق آبادان را شناسایی کردند و انبار مربوطه مورد بازرسی قرار گرفت.

او افزود: در این بازرسی میزان ۲ تن آهن آلات؛ شامل ابزارآلات بنایی، تیرآهن، شیرآلات و لوله‌های آب کشف و ضبط گردید و همچنین یک دستگاه کامیون باری ۶ چرخ متعلق به صاحب انبار توقیف و واحد صنفی نیز پلمب شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارقان دستگیر شده به ۱۹ فقره سرقت از ساختمان‌های جدید نیمه کاره و بازسازی شده معترف شدند گفت: یک مال خر نیز در این رابطه دستگیر شد و به همراه سایر متهمین پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

او بیان کرد: این دستگیری در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و درحال بازسازی اتفاق افتاد که سبب شد موضوع شناسایی سارقان در دستور کار پلیس قرار گیرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.