کرمی از اختصاص ۹۳۰ میلیارد ریال اعتبار اربعین به استان ایلام خبر داد و گفت: هر دستگاه اجرایی که موافقت نامه خود را مبادله کرده سهم آن پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، احمد کرمی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین شهرستان مهران اظهار داشت: تمامی دستگاه‌هایی که هنوز موفق به تبادل موافقت نامه اعتبارات اربعین نشده اند باید هر چه سریعتر نسبت به تبادل آن اقدام کنند.

او با اشاره به میزبانی از زوار اربعین را در مسیر بازگشت از عتبات عالیات افزود: برنامه ریزی‌های ما باید منطبق بر تامین وسایل ایاب و ذهاب زوار در مسیر بازگشت باشد.

کرمی ادامه داد: ما در چند نقطه موکب متمرکز در استان برپا خواهیم کرد و در ۲ نقطه پایانه شهید سلیمانی موکب بر پا خواهد شد و یک موکب هم نیز با همکاری سپاه و یک موکب در پایانه برکت نیز برپا می‌شود.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: طی مسیر مهران به ایلام در منطقه کنجانچم موکب دائمی وزارت نیرو برپا خواهد شد و در مسیر‌های دهلران، سرابله و ایوان هم مواکبی ایجاد می‌شود که پذیرایی مناسبی از زوار در نظر گرفته شده است.

او در خصوص حمل و نقل زوار اربعین در مسیر برگشت نیز یادآور شد: باید برای تردد روزانه حداقل ۲۰ هزار نفر آمادگی لازم را داشته باشیم و حداقل ۵۰۰ اتوبوس آماده برای انتقال زوار در اختیار باشد.

کرمی تاکید کرد: امسال ۶۰ هزار نفر به کشورمان سهمیه اربعین اختصاص یافته است و برای مسیر برگشت این زوار به صورت زمینی باید آمادگی لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.