
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، بر اساس تدوین و ابلاغ برنامههای راهبردی روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها امسال، روابط عمومیهای ۳۲ مرکز بر اساس ۳۰ شاخص مورد ارزیابی قرار گرفتند.
استان یزد که ماه گذشته با کسب ۹۸ امتیاز رتبه اول را کسب کرده بود، در ارزیابی مرداد امسال نیز، رتبه نخست را از آن خود کرد.
پس از یزد، استانهای چهارمحال و بختیاری با ۹۷ امتیاز، مرکزی با ۹۶ امتیاز، سمنان با ۹۵ امتیاز و زنجان با ۹۳ امتیاز به ترتیب حائز رتبههای دوم تا چهارم شدند.
بازنشر محتوای مرتبط با وزارتخانه در شبکههای اجتماعی و پیام رسانهای پرمخاطب، تهیه و تدوین اخبار و محتوای مناسب برای پرتال استانها، انعکاس اخبار مرتبط با سازمان در رسانههای مکتوب و الکترونیک، بازنشر اخبار سازمان در صدا و سیمای مرکز استان و باشگاه خبرنگاران جوان، بازنشر اخبار سازمان در شبکههای اجتماعی و تولید و ارسال خبر برای در شاتا از شاخصهای ارزیابی روابط عمومیها بوده است.
انتهای پیام/ی